Jakie funkcjonalności posiadać powinny programy hotelowe
Wielu właścicieli hoteli czy pensjonatów w pewnym momencie decyduje się na uruchomienie w prowadzonych przez siebie obiektach jakiegoś sprawdzonego systemu do rezerwacji. Tego typu narzędzia od lat są używane i jest ich wiele na rynku, tak więc nie powinno być dużych problemów z wyborem. Ale podejmując decyzję o wdrożeniu takiego rozwiązania trzeba zwrócić swoją uwagę na parę istotnych rzeczy, żeby być w pełni zadowolonym z niego. W pierwszej kolejności bardzo ważną rzeczą jest, żeby tego typu kalendarz rezerwacji bezpiecznie i sprawnie obsługiwał wszystkie rezerwacje składane w obiekcie. Dotyczyć to będzie zarówno kontaktów za pomocą maila czy telefonu, jak również przez internetową stronę czy popularne platformy, takie jak Booking czy Airbnb. Szczególnie przy tych ostatnich niezwykle istotne jest, żeby wynajęcie danego pokoju przez klienta od razu miało odbicie w programie, co pozwoli uniknąć kilkukrotnego wynajęcia tego samego miejsca. Ale taka obsługa to również zarządzanie płatnościami czy przesyłanie wiadomości do gości, i w tych obszarach także może się przydać, jeśli znalezione narzędzie będzie służyło dobrym wsparciem. Następną ważną kwestią, na jaką należy zwrócić uwagę, są raporty i analizy. W oparciu o nie kadra managerska mogła będzie analizować co się obecnie dzieje, oraz zaplanować działania do realizacji w przyszłości. Warto też sprawdzić, czy aplikacja kalendarz da się uruchomić na dowolnym urządzeniu mobilnym i stacjonarnym, a także czy dysponuje kopię zapasową.

+Tekst Sponsorowany+

Comments are closed.